Sisearhitekt Annika Raudva
Logo ja veebileht
@annikaraudva.sisearhitekt on vapustav sisearhitekt, kellel on tugev iseloom ja maitsekas stiilitaju. Tal on oskus luua ruumidesse õhkkond, kus tahadki ise elada (päriselt juhtunud lugu, kus klient soovis oma üüritavasse korterisse ise sisse kolida).
Nii fantastiline inimene vajas ka väärilist elegantset logo/monogrammi ja esinduslikku kodulehte.
Visioonist reaalsuseks. Brändi kujunemise lugu
Töötades Annika Raudvaga, tajusin kohe, et see projekt saab olema midagi erilist, arvestades meie pikaaegset sõprust ja vastastikust usaldust. Annika on sisearhitekt, kelle jaoks on oluline, et tema professionaalne identiteet ja veebipresence peegeldaksid tema unikaalset stiili ja lähenemist. Meie koostöö Annika veebilehe ja monogrammi loomisel oli tõeliselt sujuv ja inspireeriv.
Alustasime projekti põhjaliku aruteluga, et mõista täpselt, millist suunda Annika soovib oma brändiga minna. Oli selge, et ta otsis midagi, mis oleks nii isikupärane kui ka ajatu. Sellest arusaamisest lähtuvalt lõime monogrammi, mis kombineerib tema initsiaalid "A" ja "R" lihtsas, ent elegantse joonega kujunduses, mis sümboliseerib tema professionaalset lähenemist ja detailidele orienteeritust.
Veebilehe disainimisel keskendusime puhtale, minimalistlikule stiilile, mis aitaks esile tuua Annika tööde portfoolio ja arhitektuurilise visiooni. Veebileht on kujundatud nii, et see on kasutajasõbralik ja esteetiliselt meeldiv, kasutades pehmeid toone ja sujuvaid üleminekuid, mis peegeldavad tema töödel kasutatavaid materjale ja tekstuure. Veebilehe ülesehitus soodustab lihtsat navigeerimist, võimaldades külastajatel kergesti leida informatsiooni Annika teenuste, varasemate projektide ning kontaktandmete kohta.
Projekti lõpptulemusena oli näha, kuidas Annika visioon ja minu disainioskused ühinesid, et luua midagi, mis tõeliselt kõnetas teda isiklikul tasandil. See projekt ei olnud mitte ainult tööülesanne, vaid ka võimalus tähistada ja edasi arendada meie pikaajalist sõprust läbi loovuse ja ühiste väärtuste.