Balti Intermed
Re-bränding
Balti Intermed on farmaatsiatoodete ja meditsiiniseadmete hulgimüüja Eestis.
Visuaalse identiteedi loomise protsess sisaldas endas logo uuendamist, graafilise elemendi loomist ning esitlusmaterjalide kujundamist.
Re-bränding ja koostöö protsess
Antud projekt hõlmas visuaalse identiteedi loomist ettevõttele Balti Intermed. Projekti eesmärk oli välja töötada kõikehõlmav disainilahendus, mis sisaldas logo, tüpograafiat, värvivalikut ning erinevaid graafilisi elemente. Neid elemente saab rakendada ettevõtte äridokumentides, reklaammaterjalides, veebilehel ja muudes visuaalsetes kommunikatsioonikandjates.
Projektis oli oluline tagada, et kujundus oleks kooskõlas ettevõtte professionaalse ja usaldusväärse mainega. Meie tööprotsessis keskendusime looma visuaali, mis oleks nii ajatu kui ka kõnetav, rõhutades ettevõtte peamisi tugevusi ja põhiväärtusi.
Koostööprotsess sisaldas regulaarseid kokkusaamisi ja tihedat meilivahetust, mis võimaldas meil põhjalikult arutada ja kohandada kujundust vastavalt klientide tagasisidele. Need interaktiivsed sessioonid olid olulise tähtsusega, et mõista sügavamalt klientide vajadusi ja ootusi, mis aitas meil täpselt sihtida nende ärilisi eesmärke visuaalse identiteedi kaudu.
See projekt andis meile võimaluse näidata meie oskust luua terviklikke ja mõjusaid visuaalseid lahendusi, mis mitte ainult ei vasta klientide vajadustele, vaid ka tõstavad esile nende unikaalsust turul. Tihedad suhtlused ja kliendi kaasamine igasse projekti etappi tagasid, et lõpptulemus oli täpselt see, mida klient ootas ja vajas.