top of page
Tech Day bränding kavand

Santa Monica Networks
Visuaalne identiteet

Projekt keskendus visuaalse identiteedi loomisele tehnoloogiakonverentsile.

 

See hõlmas logo disaini, tüpograafia valikut, värvipaletti ning mitmeid läbivaid graafilisi elemente, mis olid ette nähtud kasutamiseks ürituse programmis, kutsetes, presentatsioonides, reklaamides, nimesiltidel ja muudes kommunikatsioonikandjates. Lisaks sai kujundatud konverentsi veebileht ning töötasime välja pea- ja alateemade visuaalsed lahendused, sealhulgas saalide ja viitade kujunduse.

Konverentsi CVI ehk visuaalne identiteet

Projektis oli oluline moodsa ja noorusliku lähenemise rakendamine, kus keskenduti visuaalsele esitlusele, jätmata vajadust visiitkaartide ja blankettide järele. Meie tööprotsessi käigus arendasime kolm erinevat visuaali, mis kajastasid olulisi teemasid nagu teabe olulisus, selle laienemine ja info levik lainena. Värvivalikud ja fontide valik peegeldasid projekti eesmärke ja sümboliseerisid peamisi ideid.

Koostööprotsess sisaldas mitut kohtumist ja tihedat meilivahetust, mis võimaldas meil süvitsi mõista ja täpsustada projekti nõudmisi. Need kohtumised ja suhtlus aitasid koguda vajalikku tagasisidet ning vastata jooksvalt tekkinud küsimustele, tagades, et projekti tulemus vastaks kõikidele vajadustele.

See projekt oli meie jaoks suurepärane võimalus demonstreerida meie võimet tõlgendada ja realiseerida klientide vajadusi visuaalselt köitvas formaadis.

Aitame disainiga ettevõttel kasvada ja silma paista

Võta ühendust:

Jälgi meid

  • Instagram
  • Facebook
  • LinkedIn
bottom of page