Kuidas valida oma brändi värvid?
Logo disain
Logo disain on oluline protsess, mis hõlmab ettevõtte brändi visuaalse sümboli loomist. See protsess nõuab tihedat koostööd ettevõttega, et mõista selle missiooni ja väärtusi, mida logo peaks väljendama
1
Brändi analüüs ja ideed
Logo disainiprotsess algab ettevõtte brändi põhjaliku analüüsiga. Uurime ettevõtte ajalugu, missiooni, väärtusi ning turupositsiooni, et genereerida asjakohaseid ideid, mis kajastaksid ettevõtte olemust. Selles faasis kogume inspiratsiooni, arutame teiega visioone ja loome ideede portfelli, mis toetub nii intuitsioonile kui ka turu-uuringutele.
2
Kontseptsiooni test ja eskiisid
Sel etapil loome mitmeid eskiise, mis peegeldavad kogutud sisendit. See loomeprotsess hõlmab visuaalsete elementide katsetamist, nagu värvikombinatsioonid, fontide stiilid ja ikonograafia, mis aitavad väljendada brändi unikaalsust ja meeldejäävust.
3
Tagasiside ja korrigeerimine
Klientide tagasiside on kriitilise tähtsusega. Nende sisendi põhjal kohandame logo, viies iteratiivse meetodi toel parandused, et jõuda ideaalse lahenduseni. See etapp tagab, et lõplik logo mitte ainult ei vasta visuaalsetele nõudmistele, vaid ka resoneerib tugevalt sihtrühmaga.
4
Täiustamine ja logoraamat
Viimases faasis, pärast logo lõplikku heakskiitu, valmistatakse ette erinevad formaadid logo kasutamiseks. Samuti koostatakse logoraamat ehk logo juhised, mis selgitavad logo kasutamise reegleid eri kontekstides, tagades järjepidevuse ja tugevdades brändi terviklikkust kõikides turunduskanalites.